چشم انداز رسانه های اجتماعی در دهه‌های اخیر بسیار تغییر کرده است. تکنولوژی‌های جدید مثل AL (هوش مصنوعی) و AR (واقعیت افزوده) چیزهایی را ممکن کردند که ما حتی در قرن ۲۰ تصورش را هم نداشتیم.


اهمیت ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

تاثیر چت بات‌ها در آینده بازاریابی دیجیتال

رشد اینفلوئنسرمارکتینگ

بهینه سازی محتوای آنلاین برای گوشی‌های هوشمند

رشد ویدئو های زنده(Live) در سال های آینده

نسل z (بومیان واقعی دیجیتال)


در این میان واتس اپ با 1300 میلیون ، مسنجر با 1200 میلیون ،وی چت با 889 میلیون ، کیو کیو با 868 میلیون ،اسنپ چت با 255 میلیون کاربر طرفدار ،رتبه به خود اختصاص داده اند.

منبع : بلاگ اد